Wydziały

Wydziały

DZIAŁ  ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNY
Zapewnia sprawną organizację i funkcjonowanie PUP, obsługę zadaniową Dyrektora PUP,  prowadzi sprawy kadrowe i szkoleniowe pracowników. Realizuje zadania z zakresu zarządzania budynkiem będącym siedzibą PUP w Pińczowie, administrowania majątkiem PUP oraz zaopatrzenia urzędu i pracowników w niezbędne wyposażenie techniczne, materiałowe i biurowe. Prowadzi archiwum zakładowe. Realizuje zadania z zakresu obsługi sekretariatu oraz informatycznej PUP.
W ramach Działu Organizacyjo – Administracyjnego funkcjonują stanowiska:
  1. Stanowisko ds. kadr, bhp, archiwum,
  2. Stanowisko ds. obsługi sekretariatu,
  3. Stanowisko ds. informatyki i statystyki – administrator systemu,
  4. Stanowisko ds. organizacyjnych i kontroli wewnętrznych,
  5. Stanowisko administracyjno – gospodarcze ( zaopatrzeniowiec, pracownik gospodarczy).
 
Dane adresowe
Dział Organizacyjo – Administracyjny
Anna Gawrońska
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
w Pińczowie
POKÓJ NR 1 Telefon:
41 357 26 40 wew. 12


e-mail: agawronska@puppinczow.pl
Marcin Galus
Kierownik
Działu Organizacyjno - Administracyjnego
POKÓJ NR 3 Telefon:
41 357 26 40 wew. 13


e-mail:
mgalus@puppinczow.pl
Aneta Bożek
Starszy
Inspektor Powiatowy
POKÓJ NR 2 Telefon:
41 357 26 40 wew. 11


e-mail:
abozek@puppinczow.pl
 
DZIAŁ  FINANSOWO - KSIĘGOWY
Kierowany przez Głównego Księgowego, realizuje zadania z zakresu planowania i rozliczania środków budżetowych PUP, Funduszu Pracy, PFRON, EFS i innych funduszy celowych, zapewnia obsługę finansowo-księgową oraz prowadzi rachunkowość PUP,
sporządza sprawozdania z wydatków budżetowych, z Funduszu Pracy, PFRON,
EFS i innych funduszy celowych.
W ramach Działu Finansowo - Księgowego funkcjonują stanowiska:
  1. Główny Księgowy – Kierownik Działu,
  2. Stanowisko ds. księgowości budżetowej,
  3. Stanowisko ds. obsługi Funduszu Pracy,
  4. Stanowisko  ds. obsługi kasowej,
  5. Stanowisko ds. refundowania składek na ubezpieczenie społeczne rolników,
  6. Stanowisko ds. obsługi funduszy pomocowych z Unii Europejskiej.
 
 
 
Dane adresowe
 Dział Finansowo - Księgowy
Anna Świetlik
Główny Księgowy
Kierownik Działu
Finansowo - Księgowego
POKÓJ NR 6 Telefon:
41 357 26 40 wew. 16


e-mail:
aswietlik@puppinczow.pl
Agnieszka Moskwa
Inspektor
 
POKÓJ NR 5 Telefon:
41 357 26 40 wew. 15


e-mail:
amoskwa@puppinczow.pl
Anna Banasik
Inspektor
POKÓJ NR 5 Telefon:
41 357 26 40 wew. 15


e-mail:
abanasik@puppinczow.pl
 
CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
Realizuje usługi i instrumenty rynku pracy w zakresie pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego, pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy, szkoleń skierowanych
do osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy jak również pracodawców. Realizuje działania związane z efektywnym wykorzystaniem przyznanych środków finansowych z Funduszu Pracy i innych funduszy celowych przeznaczonych na aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu oraz organizuje, realizuje, monitoruje szkolenia dla bezrobotnych. Zadania w CAZ realizowane są zgodnie
ze standardami usług rynku pracy. Pracą Centrum Aktywizacji Zawodowej kieruje kierownik podlegając bezpośrednio dyrektorowi PUP.
W ramach Centrum Aktywizacji Zawodowej funkcjonują stanowiska:
  • Stanowisko ds. Pośrednictwa Pracy,
  • Stanowisko ds. Poradnictwa Zawodowego,
  • Stanowisko ds. pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy,
  • Stanowisko ds. organizacji szkoleń,
  • Stanowisko ds. instrumentów rynku pracy wspierających podstawowe usługi rynku pracy,
  • Stanowisko ds. organizacji prac interwencyjnych,
  • Stanowisko ds. organizacji robót publicznych,
  • Stanowisko ds. organizacji staży i przygotowania zawodowego dorosłych,
  • Stanowisko ds. projektów lokalnych i programów specjalnych,
  • Stanowisko ds. rozliczeń prac interwencyjnych, robót publicznych, dotacji,
    dla bezrobotnych i refundacji części kosztów doposażenia stanowisk pracy,
    dla pracodawców oraz kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7 lub osobą zależną,
  • Stanowisko ds. organizacji i rozliczeń prac społecznie – użytecznych,
  • Stanowisko ds. finansowania studiów dla osób bezrobotnych,
  • Funkcja doradcy klienta.
 
WYKAZ DORADCÓW KLIENTA
Dane adresowe
Dział Centrum Aktywizacji Zawodowej
Ewa Kasprzyk
Kierownik
Centrum Aktywizacji Zawodowej
POKÓJ NR 16 Telefon:
41 357 26 40 wew. 26


e-mail: ekasprzyk@puppinczow.pl
Aneta Wesołowska
Doradca zawodowy
 - doradca klienta
POKÓJ NR 9 Telefon:
41 357 26 40 wew. 19


e-mail: awesolowska@puppinczow.pl
Justyna Długosz
Pośrednik pracy
 - doradca klienta
 
POKÓJ  10 Telefon:
41 357 26 40 wew. 20


e-mail:
jdlugosz@puppinczow.pl
Michał Bujak
Pośrednik Pracy
 - doradca klienta
POKÓJ NR 14 Telefon:
41 357 26 40 wew. 25


e-mail:
mbujak@puppinczow.pl
Edyta Domagała
Pośrednik pracy
 - doradca klienta
 
POKÓJ  15 Telefon:
41 357 26 40 wew. 24


e-mail:
edomagala@puppinczow.pl
Beata Bodnar - Pawłowska
Specjalista ds. Programów
 - doradca klienta
POKÓJ  11 Telefon:
41 357 26 40 wew. 21


e-mail:
bbodnar-pawlowska@puppinczow.pl
Agnieszka Ciszewska
Specjalista ds. Programów
 - doradca klienta
 
POKÓJ  11 Telefon:
41 357 26 40 wew. 21


e-mail: aciszewska@puppinczow.pl
Agnieszka Pruś
Specjalista ds. Programów
 - doradca klienta
 
POKÓJ  13 Telefon:
41 357 26 40 wew. 23


e-mail: aprus@puppinczow.pl
 
 
 
 
SAMODZILENIE STANOWISKO DS. EWIDENCJI
I ŚWIADCZEŃ

Realizuje zadania z zakresu rejestracji osób bezrobotnych i poszukujących pracy
oraz współpracy z gminami w zakresie informowania o usługach i instrumentach rynku pracy realizowanych przez PUP. Zadania działu realizowane są zgodnie ze standardami usług rynku pracy.
W ramach Samodzielnego stanowiska ds. Ewidencji i Świadczeń funkcjonują stanowiska:
  • Stanowisko ds. rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy
  • Stanowisko ds. obsługi osób uprawnionych do zasiłku dla bezrobotnych
  • Stanowisko ds. obsługi osób nieuprawnionych do zasiłku dla bezrobotnych
  • Stanowisko ds. stypendiów dla bezrobotnych podejmujących dalszą naukę oraz dodatków aktywizacyjnych
  • Stanowisko ds. wydawania zaświadczeń oraz dodatków aktywizacyjnych
  • Stanowisko ds. wydawania zaświadczeń oraz dokumentowania opłacania składek na Fundusz Pracy w związku z zatrudnieniem u pracodawców zagranicznych
 
Dane adresowe
Aneta Bochniak
Specjalista
 ds. Ewidencji i rejestracji
POKÓJ NR 8 Telefon:
41 357 26 40 wew. 18


e-mail:
abochniak@puppinczow.pl
Magdalena Grotkiewicz - Madej
Specjalista
ds. Ewidencji i Świadczeń
 
POKÓJ NR 8 Telefon:
41 357 26 40 wew. 18


e-mail:
mgrotkiewicz-madej@puppinczow.pl
Patrycja Rogoża
Specjalista
ds. Ewidencji i Świadczeń
 
POKÓJ NR 8  
Telefon:
41 357 26 40 wew. 18


e-mail:
progoza@puppinczow.pl