Zapewnia sprawną organizację i funkcjonowanie PUP, obsługę zadaniową Dyrektora PUP, prowadzi sprawy kadrowe i szkoleniowe pracowników. Realizuje zadania z zakresu zarządzania budynkiem będącym siedzibą PUP w Pińczowie, administrowania majątkiem PUP oraz zaopatrzenia urzędu i pracowników w niezbędne wyposażenie techniczne, materiałowe i biurowe. Prowadzi archiwum zakładowe. Realizuje zadania z zakresu obsługi sekretariatu oraz informatycznej PUP.
W ramach Działu Organizacyjo – Administracyjnego funkcjonują stanowiska:
- Stanowisko ds. kadr, bhp, archiwum,
- Stanowisko ds. obsługi sekretariatu,
- Stanowisko ds. informatyki i statystyki – administrator systemu,
- Stanowisko ds. organizacyjnych i kontroli wewnętrznych,
- Stanowisko administracyjno – gospodarcze ( zaopatrzeniowiec, pracownik gospodarczy).
Dane adresowe Dział Organizacyjo – Administracyjny | ||
Anna Gawrońska Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Pińczowie | POKÓJ NR 1 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 12 e-mail: agawronska@puppinczow.pl |
Marcin Galus Kierownik Działu Organizacyjno - Administracyjnego | POKÓJ NR 3 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 13 e-mail: mgalus@puppinczow.pl |
Aneta Bożek Starszy Inspektor Powiatowy | POKÓJ NR 2 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 11 e-mail: abozek@puppinczow.pl |
DZIAŁ FINANSOWO - KSIĘGOWY
Kierowany przez Głównego Księgowego, realizuje zadania z zakresu planowania i rozliczania środków budżetowych PUP, Funduszu Pracy, PFRON, EFS i innych funduszy celowych, zapewnia obsługę finansowo-księgową oraz prowadzi rachunkowość PUP,
sporządza sprawozdania z wydatków budżetowych, z Funduszu Pracy, PFRON,
EFS i innych funduszy celowych.
W ramach Działu Finansowo - Księgowego funkcjonują stanowiska:
- Główny Księgowy – Kierownik Działu,
- Stanowisko ds. księgowości budżetowej,
- Stanowisko ds. obsługi Funduszu Pracy,
- Stanowisko ds. obsługi kasowej,
- Stanowisko ds. refundowania składek na ubezpieczenie społeczne rolników,
- Stanowisko ds. obsługi funduszy pomocowych z Unii Europejskiej.
Dane adresowe Dział Finansowo - Księgowy | ||
Anna Świetlik Główny Księgowy Kierownik Działu Finansowo - Księgowego | POKÓJ NR 6 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 16 e-mail: aswietlik@puppinczow.pl |
Agnieszka Moskwa Inspektor | POKÓJ NR 5 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 15 e-mail: amoskwa@puppinczow.pl |
Anna Banasik Inspektor | POKÓJ NR 5 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 15 e-mail: abanasik@puppinczow.pl |
CENTRUM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ
Realizuje usługi i instrumenty rynku pracy w zakresie pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego, pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy, szkoleń skierowanych
do osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy jak również pracodawców. Realizuje działania związane z efektywnym wykorzystaniem przyznanych środków finansowych z Funduszu Pracy i innych funduszy celowych przeznaczonych na aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu oraz organizuje, realizuje, monitoruje szkolenia dla bezrobotnych. Zadania w CAZ realizowane są zgodnie
ze standardami usług rynku pracy. Pracą Centrum Aktywizacji Zawodowej kieruje kierownik podlegając bezpośrednio dyrektorowi PUP.
W ramach Centrum Aktywizacji Zawodowej funkcjonują stanowiska:
- Stanowisko ds. Pośrednictwa Pracy,
- Stanowisko ds. Poradnictwa Zawodowego,
- Stanowisko ds. pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy,
- Stanowisko ds. organizacji szkoleń,
- Stanowisko ds. instrumentów rynku pracy wspierających podstawowe usługi rynku pracy,
- Stanowisko ds. organizacji prac interwencyjnych,
- Stanowisko ds. organizacji robót publicznych,
- Stanowisko ds. organizacji staży i przygotowania zawodowego dorosłych,
- Stanowisko ds. projektów lokalnych i programów specjalnych,
- Stanowisko ds. rozliczeń prac interwencyjnych, robót publicznych, dotacji,
dla bezrobotnych i refundacji części kosztów doposażenia stanowisk pracy,
dla pracodawców oraz kosztów opieki nad dzieckiem do lat 7 lub osobą zależną, - Stanowisko ds. organizacji i rozliczeń prac społecznie – użytecznych,
- Stanowisko ds. finansowania studiów dla osób bezrobotnych,
- Funkcja doradcy klienta.
WYKAZ DORADCÓW KLIENTA
Dane adresowe Dział Centrum Aktywizacji Zawodowej | ||
Ewa Kasprzyk Kierownik Centrum Aktywizacji Zawodowej | POKÓJ NR 16 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 26 e-mail: ekasprzyk@puppinczow.pl |
Aneta Wesołowska Doradca zawodowy - doradca klienta | POKÓJ NR 9 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 19 e-mail: awesolowska@puppinczow.pl |
Justyna Długosz Pośrednik pracy - doradca klienta | POKÓJ 10 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 20 e-mail: jdlugosz@puppinczow.pl |
Michał Bujak Pośrednik Pracy - doradca klienta | POKÓJ NR 14 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 25 e-mail: mbujak@puppinczow.pl |
Edyta Domagała Pośrednik pracy - doradca klienta | POKÓJ 15 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 24 e-mail: edomagala@puppinczow.pl |
Beata Bodnar - Pawłowska Specjalista ds. Programów - doradca klienta | POKÓJ 11 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 21 e-mail: bbodnar-pawlowska@puppinczow.pl |
Agnieszka Ciszewska Specjalista ds. Programów - doradca klienta | POKÓJ 11 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 21 e-mail: aciszewska@puppinczow.pl |
Agnieszka Pruś Specjalista ds. Programów - doradca klienta | POKÓJ 13 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 23 e-mail: aprus@puppinczow.pl |
SAMODZILENIE STANOWISKO DS. EWIDENCJI
I ŚWIADCZEŃ
Realizuje zadania z zakresu rejestracji osób bezrobotnych i poszukujących pracy
oraz współpracy z gminami w zakresie informowania o usługach i instrumentach rynku pracy realizowanych przez PUP. Zadania działu realizowane są zgodnie ze standardami usług rynku pracy.
W ramach Samodzielnego stanowiska ds. Ewidencji i Świadczeń funkcjonują stanowiska:
- Stanowisko ds. rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy
- Stanowisko ds. obsługi osób uprawnionych do zasiłku dla bezrobotnych
- Stanowisko ds. obsługi osób nieuprawnionych do zasiłku dla bezrobotnych
- Stanowisko ds. stypendiów dla bezrobotnych podejmujących dalszą naukę oraz dodatków aktywizacyjnych
- Stanowisko ds. wydawania zaświadczeń oraz dodatków aktywizacyjnych
- Stanowisko ds. wydawania zaświadczeń oraz dokumentowania opłacania składek na Fundusz Pracy w związku z zatrudnieniem u pracodawców zagranicznych
Dane adresowe | ||
Aneta Bochniak Specjalista ds. Ewidencji i rejestracji | POKÓJ NR 8 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 18 e-mail: abochniak@puppinczow.pl |
Magdalena Grotkiewicz - Madej Specjalista ds. Ewidencji i Świadczeń | POKÓJ NR 8 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 18 e-mail: mgrotkiewicz-madej@puppinczow.pl |
Patrycja Rogoża Specjalista ds. Ewidencji i Świadczeń | POKÓJ NR 8 | Telefon: 41 357 26 40 wew. 18 e-mail: progoza@puppinczow.pl |